Fan fan fan

Publicerat: 2008-08-24 Kl: 21:37:33 | I kategori:


Idag sov jag ganska länge, natten var hård! ; D haha^^ Sen har jag bara hjälpt till på tävlingarna och ridit. Jag hoppade Suppan, hon var fin idag (: Sen red jag ut på lille Rufus, sluta var så underbar älskling : ( Cotten red Natta. Roligt att se någon annan rida honom. Det gick faktiskt riktigt bra, Natta är duktig!

Igår blev det inget tåg till Mehedeby, vi fick skjuts av Andreas. Tack! Helt okej fest, jag hade ganska kul : ) Vi hade tur och fick skjuts hem av Andreas också.. Ehm, jag var en sväng till Vallen också. Dööööött! Jag dog i sängen någon gång när klockan var sen.

Jag har bitit på min tunga flera gånger idag. Så måste jag alltid göra för att inte börja gråta^^ Jag biter alltid på den, då lyckas jag hålla tårarna tillbaka.

Jag kommer bli deppo! Jävla Cotten -.- Sen kommer jag dö, Rufus åker på onsdag.. Hur ska jag överleva utan honom? ;o GAH! Det blir iaf en tatuering.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0