Fuck SMHI!

Publicerat: 2008-08-03 Kl: 13:34:11 | I kategori:


Igår hamnade vi hemma i Robins lägenhet på vad vi skulle kunna kalla förfest^^ Massa trevliga människor där, vi var väl där i typ två timmar. Sen drog vi till Lövsta, Andreas skjutsade (: I Lövsta träffade jag många jag kände och inte kände. Men det var ganska dött där egentligen om vi jämför med midsommar.. Planen var att vi skulle till Öregrund också, men jag ringde Emil som var där och han sa att det var tråååk där, så då struntade vi i det. Minglade vidare i Lövsta, sen drog vi hem och drog till lovely Bennys! Andreas försökte övertala mig att åka med tillbaka till Lövsta eftersom han skulle hämta flera, han ville ha sällskap, men jag drog hem ist^^ SMHI lovade uppehåll! Men dra åt helevte med det. Det regnade minsann -.- Minus regnet hade nog min kväll blivit bäst!

Idag regnar det också, fast mycket mera så idag är det en sitta inne och glo dag (förutom när jag måste ut och rida mina tre hästar.) Jag kanske kan få mamma att köra två hästar till ridskolan, så kan jag få rida i ridhuset. Vi får se!

Någon som kommer över på en film ikväll, kanske?!



Martinas häst är halt, så då fick hon komma och rida på en av mina. Vi red ut, det var najs : ] Hon red Rufus och jag red Suppis.. Sen åkte jag hem, åt och så. Åkte tillbaka till stallet och red Cotten, så nu har jag typ precis kommit hem. Jag väntar på att Linda och Martina ska komma förbi nu bara, sen ska jag duscha och sova! Jag måste sova, jag ska upp 05.10 imorgon ;o Jobba imorgon, joooobbigt -.-

Suppan: Hon var glad och kändes bra. Imorgon blir det till att hoppa, läääängta!
Rufus: Martinan red Rufus :]
Cotten: Cotten fick också gå ut i skogen, hjälp vad pigg och bockig han var idag xD När han är glad blir han så jävla stark bara^^ Men han är bara så jävla söt när han bockar, man kan inte annat än att skratta :D Han känns SÅ fin just nu!

För övrigt kom jag på att jag inte tog mina piller, varken igårkväll eller imorse. FAAKK!

God natt! <2+1
Kommentarer
Postat av: thereseeee

han verkade ha kul iallafall :)

2008-08-04 @ 02:15:22
URL: http://thereseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0