Gävle Horse Show

Publicerat: 2008-08-22 Kl: 20:59:27 | I kategori:


Japp, tävling på Cort´chize idag då. Vi kan ju sammanfatta det med att min häst är ett jävla as^^ Han drog mot utgången i båda klasserna -.- Felfri på hinder och kändes kanon på framhoppning. Åh, dum dum dum...... Jag ville så gärna åka hem och byta häst till Rufus. Men men, nästa helg är det Heby. Då ska Rufus och cp-Cotten dit. DM då, då jävlar ; D

De som var och provred Rufus igår vill tydligen ha honom! Halva jag jublar, medans den andra halvan gråter! Min älskade bästaste Rufus. Det bästa som har hänt mig, omg.. Hur ska jag överleva? Sista tävlingen blir alltså Heby med Rufus. Sen åker han 1 september. Åhhhhh..

Nu sitter jag här, nyss duschat. Jag ska väl pallra mig ut och vara social med folket! Jag behöver det^^ Det blir väl någon halvfest med 20+arna :'D hahahah


fuckmefuckingfuckers


Jag behöver dig, kan du inte fatta det?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0