Hoooooppa!

Publicerat: 2008-08-26 Kl: 22:29:12 | I kategori:


Idag har jag gått i skolan bara, och sen stallet ofc. Klockan är mycket, så jag orkar inte skriva så detaljerat. Jag red först Charlottes häst som kallas Gustav, 7 år e Quite Easy. Det gick ganska bra, rolig häst! :D

Sen red jag dumma Cotten.. Han kändes bra, han var verkligen fin! På slutet skickade Christine ut alla ur ridhuset och så fick jag hoppa en oxer ur sväng från dörren för att provocera fram det han har gjorde på tävlingen. Hon hjöde upp för att pressa honom lite. Men jaa, så underbar som han är så hoppade han så fint så! Sista gångerna låg oxern på 150! Nemas problemas, han hoppade så JÄVLA BRA! Sjukt fin häst jag har. Så i helgen ska han fanimej kunna fisa runt 110, 120.

Imorgon, bit i tungan!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Fett jobbigt med Rufus... :/



Kul att andra pollen e gryyym iaf. ;D

2008-08-26 @ 23:43:22
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0