I could cry a river

Publicerat: 2008-08-23 Kl: 19:43:45 | I kategori:


Nu hinner jag inte ens reagera här! Hjälp hjäääälp, min största första kärlek. Min älskade lilla Rufus, jag kommer döööö på onsdag. Jag överdriver inte, jag kommer dö. Han är det bästa som har hänt mig, min första häst. Allt jag kan, har jag lärt mig på honom! Han ställer upp i ur och skur, alltid varit bäst. På onsdag åker han till sin nya ägare i Uppsala, då har jag bara två hästar kvar.. Jag kommer nog gråta mer än vad jag gjort på jävligt länge. Jag vet inte hur jag ska klara det här, det är helt galet! Jag kan inte fatta vad som händer.. Jag är till och med tvungen att gråta lite nu, bara för att jag tänker på det ;o ÅH, jag skulle kunna skriva en hel bok. Jag kommer sakna honom helt galet mycket <3



Men vad har jag gjort idag? Idag har jag haft stallet, inte så jobbigt. Kollat/hjälpt till på ponnytävlingarna, ganska trevligt (: Imorgon blir det shorts och linne, sista chansen att bli lite brunare innan skolan börjar på måndag. Bara för det så kommer det regna imorgon, säääkert.

Nu tänker jag typ duscha och fixa till mig, sen blir det ferre i Mehede. Naajs, eller nått. Jag vet inte ens vart vi ska :'D Vi ska iaf åka tåg och hur vi kommer hem är tydligen, "en annan historia! Vi tar det sen!" - öhm, jaha? xD hahahha^^

Kvällen igår blev, jaa .. Ganska tråk^^ Vi drog på fest hos Robin, ganska tråkiga människor där. Jag fick skjuts av Emil dit, tack! Men sen blev Robin sur/ledsen på mig, så då drog vi :D Ehm, det blev Benny-häng. Myyyycket folk där. Det blev lite slagsmål också. Åh, fjantpojkar! Man sparkar inte på en kille som ligger, right? Sen fick jag skjuts hem av snälla Sebastian, tack igen! Jag dog i sängen någon gång runt klockan 2.


Jag känner mig verkligen såhär, åh åh åh..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0