Idag är IDAG

Publicerat: 2008-08-19 Kl: 11:22:58 | I kategori:


Jaha, idag tänker jag ta det SÅ lugnt.. Njuta av det lilla som är kvar av lovet^^ Jag sov så länge jag ville idag och så tänker jag bara rida Cotten idag! De andra vilar, sköööönt.. Jag tänker nog leka stekarn idag också, naajs! Sen ikväll, vad händer då?



Idag har jag segat heeela dagen, jag tittade lite på OS också.. Jag har hunnit med att sola lite idag också, sen stallet :P Red Cotten och Lancer, mockade osv såklart också^^ Ehm, nu kom jag typ nyss hem.. Sitter här och fördriver tiden, ska väl snart sova, trött trött trött. Imorgon ska jag rida 5 hästar -.- Och sen kan jag inte bestämma mig om helgen. Ska jag rida 120, 130 på fredagen på Cotten i Gävle? Eller ska jag rida en klass om dagen, 120 på torsdag och 130 på fredag? :P

Åhhh.. Lalalallaa! Btw, blinda/döva jävel! xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0