Ingen skola!

Publicerat: 2008-08-28 Kl: 09:55:10 | I kategori:


Woho, ingen skola idag! Najs :D Och imorgon är det kort dag i skolan! : )

Nu tänker jag duscha, sen ska jag till skolan ändå och hämta lite saker bara och lämna en lapp, sen tänkte jag sola. Sen ska jag leka med min vän Andreas : ) Och så stallet, rida och jobba såklart!

Det kommer bli knas att komma till stallet och Rufus inte är där : (

PÅ LÖRDAG! Jajajajajaja! Tatuering! :D



Jag har verkligen försökt idag! Men fan, det går inte.. Jag kan inte äta, jag kan inte tänka, jag kan inte koncentrera mig, jag känner mig verkligen helt lost! Helt galet vad saknad är jobbigt.

Jag har iaf jobbat idag, det gick förvånadsvärt bra för ungarna idag : ) Sen red jag båda hästarna.. Suppan, jaa.. Herregud, det var verkligen inte våran dag idag -.-' Cotten skrittade jag ut på i skogen, mysigt. Pallade äpplen!

Nu ska jag sitta här, sen försöka sova.. Imorgon tänker jag gå upp tidigt, bara för att.

Imorgon vill jag göra nått kul, jag behöver träffa folk och tänka på annat! Ingen som vet nått roligt? :D Hör av er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0