Jobb

Publicerat: 2008-08-04 Kl: 21:50:40 | I kategori:


Lång dag. Gick upp klockan 5 och duschade sen drog jag till mitt stall, släppte ut och fodrade mina hästar (: Hem, äta frukost och sen vara på jobbet klockan 7. Det var meningen att jag skulle vara själv först, men Sonny satt och väntade på mig när jag kom. Bra, jag var inte själv = mindre att göra^^ Jobbade hela dagen till klockan 16. Det var faktiskt en del att göra och jag blev givetvis ett blåmärke rikare^^ Sen åkte jag hem, åt mat. Drog till mitt stall och red Suppan och Cotten. Rufus vilade.

Någon gång runt klockan 21 kom jag hem, satt en stund vid datorn sen dog jag i sängen klockan 22 :'D hahah, sjukt trött^^

Suppan: Hon hoppade för första gången på riktigt på ÅTTA månader :O Skoja inte att hon blev glad. Jävlar vilket sug hon hade på hindrena och vilket tryck i sprången! Helt underbar, jag är nykär! <3 Hennes premiärhopp, var meningen att vi skulle travhoppa ett litet kryss med travbom framför, men fuck no, jag tänker inte trava sa Suppan. Så hon hoppade av framför bommen ist, dvs ca 2 m ifrån xD hahahhah! Hoppa kan hon ju (: Hon spände av efter några språng, hon hade fortfarande bråttom, men hon hoppade riktigt jävla bra på slutet :]
Cotten: Pigg. Det måste vara vädret, havren och att de sover inne. Han var ganska fin (: Lite för mycket tendens att gå bakom handen hela ridpasset. Men han kan bli lite sån ibland, det är synd.. Menmen.
Rufus: Han vilade.

Piiizz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0