Öregrund eller Lövsta?

Publicerat: 2008-08-02 Kl: 09:43:38 | I kategori:


Nu tänker jag dra in till Uppsala och handla kläder med min far - Pappa betalar! xD Sen blir det till att rida, och om att blir som jag har planerat så drar jag till Lövsta eller Öregrund. Jag kan inte bestämma mig! Fast det kanske blir så att det blir inget av det -.- Men det gäller att utnyttja sommarlovet maximalt! Och på måndag börjar jag jobba så, jaaa.. Då blir det ju inte så mycket sommarlov. Fast sommarjobb hör väl till sommarlov, I think.

Igår hamnade iaf jag på fest hos Oskarsson, faktiskt riktigt trevligt om jag får säga det själv :D En massa najs människor där^^

Grattis till körkortet, Oscar btw!



Suppan: Hon var faktiskt fin. Hon börjar komma igång i kroppen nu och känns bra (: På måndag tänkte jag börja hoppa igen. Hon har inte hoppat sen i december :O
Rufus: Red lite lätt på banan bara, han gjorde det han skulle (: Körde på med lite bakdelsvändningar och galoppirutter, duktig häst.
Cotten: Han vilade. Lindade med BoT under natten (:
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul det är att handla, när det är någon annan som betalar!!!

2008-08-02 @ 09:54:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0