Sööööndag igen

Publicerat: 2008-08-31 Kl: 09:19:45 | I kategori:


Hahah, oj vilken galen kväll! Vi var i Månkarbo på fest, vi kom dit typ 21.30.. Ganska mycket folk, men alldeles fel åldersgrupp, för min smak. Okej, en till tråkig kväll, tänkte jag. Sen kom alla med 21.40 bussen från Tierp, ojoj! Nu kom det massa roligt folk, så kvällen blev helnajs! Jag hade sjukt roligt : ) Jag har dansat som fan och minglat. Så nu har jag Britney Spears - Radar på hjärnan -.- Jag träffade massor av människor, jag blev några telefonnummer rikare på telefonen och jag har kramats massor! : D Tack för skjutsen min vän, btw!

Sen.. fick jag mitt livschock! Haha, alla (åtminstone alldeles för många) vet ju för fan! Här tror jag att jag går runt med världens hemlis, men nej^^ "Alla" vet förutom dem som verkligen borde veta. Eller vad man nu ska jag säga.. Helt galet, säger jag bara!
Sen.. insåg jag att Du verkligen är ett avslutat kapitel för mig, dra åt helvete : ) Jag tycker synd om din nästa.

Nu sitter jag här, klockan är 09.15 på morgonen och jag är fortfarande partyglad :'D Idag ska jag bara ta det lugnt, rida mina hästar och kanske plugga lite : ) Sen kan jag tala om för Theresé att hon missade nått igår! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0