Tatuering!

Publicerat: 2008-08-30 Kl: 16:41:25 | I kategori:


Jag var i stallet ganska tidigt, red Suppan.. Men inte Cotten, han hade lite ont i tassarna efter skoningen ._. Så ändrade planer, det blir Surahammar nästa helg ist : ) Sen heeeem, fixa lite och sen kom Andreas. Vi drog till Stoffe, tatuering! Grymt duktig! Inte det minsta nervös var jag heller! Eller joo.. När han satte igång maskinen och precis innan han skulle börja liksom, - hur ont ska det göra?
Jag blev lite besviken, jag trodde att det skulle göra ondare. Smärta är din bästa vän! Det gjorde såklart lite ont, men man överlever. Jag är kalasnöjd!

Jag är klar med allt i stallet, så nu kom jag precis hem. Jag ska väl fördriva tiden lite. Jag följde med Andreas hem till Martina idag också, han klippte sig. Det blev ganska najs! Ikväll blir det tydligen fest i Månkarbo : ) Vi hoppas på att det blir roligt^^


Den första tatuering, men helt klart inte den sista : )


Wooooho! :D
Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, Stoffe har jag festat med i öregrund en gång xD

2008-08-31 @ 14:30:16
URL: http://chanellealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0