Tidsfördriv

Publicerat: 2008-08-18 Kl: 13:37:24 | I kategori:


Jag sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli typ 14. Idag händer inget speciellt. Jag jobbar till klockan 16, sen ska jag väl rida lite.. Ikväll vill jag göra nått roligt, någon som är på? :D SMSA!




Tidsfördriv..
  - sammanfattning av sommaren noll åtta


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
 Självklart!

- dog någon som stod dig nära?
Nej.

- vilka länder besökte du?
Ehm.. Åland :'D

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Jaaaa,

- vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Heeela juni! - Vilket minne för livet.

- största misstaget?
Åh, det vill jag inte ens skriva.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, som vanligt. Hästjävlar.

- bästa köpet?
Vet inte

- vad spenderade du mest pengar på?
Det vet jag inte heller

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, ganska många saker.

tex.
Vissa människor : ) 

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Nomy - Cocaine
Afasi & Filthy - Jobb
Markus Krunegård- Jag är en vampyr
Maskinen- Alla som inte dansar är våldtäktsmän

- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det började så jävla bra, gladare än någonsin. Men slutet har nog varit ledsnare än andra somrar.

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Jag borde sovit mera, njutit av det goda och göra ännu mera roliga saker.

- vad önskar du att du gjort mindre?
Ödslat tid på sånt jag inte borde gjort.

- hur tillbringade du midsommarafton?
Öregrund och Lövsta med favoritmänniskorna! Sjukt kul <3

- blev du kär i sommar?
Pfft .____.

- hur många förhållanden?
Höhö, 1

- favoritprogram på tv?
Jag har knappt tittat på tv, men Scrubs kan man aldrig få för lite av!

- bästa boken du läste i sommar?
Jag läser aldrig böcker.

- största musikaliska upptäckten?
Trodde aldrig att jag skulle sjunga mig hes till Nordman.

- något du önskade och fick?
Jaa, tror så.

- något du önskade dig men inte fick?
 JAPP

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Jag kommer faktiskt inte ihåg^^

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Yes, många saker.

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
 Som vanligt.

- vad fick dig att må bra?
Musiken, braiga vädret och vissa människor.

- vem saknade du?
Gah, det vet den bäst själv. Skulle jag tro ;o

- de bästa nya människor du träffade?
Jag har träffat sjukt många nya bäst människor!

- sommarens sötaste?
dududududu.

- sommarens hetaste?
Sjukt hett tillfälle^^

- sommarens största kärlek?
Ajajajajaj,

- sommarens besvikelse?
Du -.-

- sommarens bästa?
Juni månad, säger jag bara. Brabrabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0