Tisdag

Publicerat: 2008-08-13 Kl: 08:02:04 | I kategori:


Vilken effektiv dag. Jag var iaf lite piggare idag, fick några timmars mera sömn^^ Jobbade först 7-12 i stallet och sen 12-15 med mitt ridläger. Det var inte så jättemycket att göra i stallet förutom att ta hand om hästarna och förbereda tills mina hästar skulle komma. Åt lunch, pappa lagar maten till ridlägrena den här veckan = God mat!

Ridlägret flöt på, trevliga och söta barn. En liten pojke var en aningens (läs skitjobbigtjävlacpdryg,hejnustryperviungen) dryg bara. Men men, vi löste problemet effektivt ; ) Hahaha xD En Elenor var fascinerad av tuttar, ehm? :'D När jag slutade så hjälpte pappa mig att köra mina saker till ridskolan. Det såg värsta tråkigt ut när jag hade plockat ihop mina saker från stallet i Gillberga. Åh, kommer sakna hur mycket som helst! Det är så jävla mysigt där. Men men.. 

Sen hoppade jag Caminzky, han gick bra! Han kommer nog gå bra på torsdag på tävlingen om han känns såhär. Sen åt jag mat igen, tog med mig Susanna och hämtade mina hästar. Alla tre gick rätt in i transporten, duktiga pållar. Jag red Rufus och Cotten bara.. Kvällsfodrade och kom hem strax efter klockan 21. Lång dag^^

GOD NATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0