Vilket väder :O

Publicerat: 2008-08-05 Kl: 06:36:05 | I kategori:


Samma visa idag, upp 5 osv osv.. Nu sitter jag här, äter frukost och konstaterar att det är världens jävla äckelväder! Åh, herregud, säger jag bara. Det kommer bli mindre kul på jobbet idag. För övrigt hade Suppan världens sår/hål i typ mungipan. Skitäckligt ;o Det ser nästan ut som att det sitter nått där, typ en liten pinne? Men jag tror inte det.. Det är svullet också, vad har du gjort puckoponny? - Jag väntar några dagar, så får vi se hur det läker..


 
Jobbigt att jobba. Jävla äckelväder, blött och hästar som fryser - nejtack, sommar och sol ska det vara! Jag somnade direkt när jag kom hem efter klockan 16 och åkte till mina hästar runt klockan 19. Jag red bara Rufus, de andra vilade^^ Min plan var att skritta ut barbacka i mjukisbrallor, mysigt! :D Jag som är så vig skulle försöka hoppa upp på honom själv, det gick. Dock gled jag av lika snabbt på andra sidan xD hahahah! Vilken blick jag fick av Rufus, till och med min egna häst idiotförklarade mig där xD Haha!

När jag kom hem pratade jag med Emanuel i telefon i över en timme. Jag kunde inte sluta skratta. Jag skrattade så att tårarna rann, helt utan anledning :'D Jaa, vad går jag på? xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0