Åh, vad svartsjuk jag blir..

Publicerat: 2008-12-18 Kl: 22:13:45 | I kategori:


.. åh åh åh åh!

Nu känner jag mig sjuk : ( Umgåtts alldeles för mycket med sjuka Natta. Imorgon är jag glad om jag kommer upp ur sängen. Idag har jag ridit tre hästar. Stina först, jag blev faktiskt positivt imponerad, hon var jättefin! Sen Hamilton, han var rätt tråkig och blää idag. Sen red jag ut på Mirantos som var helt sjövild. Rädd för ALLT! Han skulle döda en stackars cyklist och en postlåda på våran lilla tur. Knasbollen :D Han var mer vild än tam igår också. Ibland undrar jag vad den där går på ;) hah! Jag jobbade såklart också. Nattas lektioner idag igen. Tre lektioner igår och tre idag. Najs, money money! Hoppning var det idag också, ännu roligare att ha lektion :) De sista minutrarna på min grupp bockade Prick av stackars Mikaela? Hahhaha, alltså.. Jag har aldrig sett honom sådär pigg^^

Nu sitter jag här och ska sova, jag känner mig helt matt. Orka bli sjuuuk. Imorgon är det fredag, då tänker jag umgås med några goda vänner och bara ta det lugnt :) Sen ska jag försöka handla julklappar i helgen också.

Puss och kram!

Jag fick precis ett återfall, galet!
- Let´s play a love game.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0