Är vi taggade?!

Publicerat: 2008-12-11 Kl: 21:24:00 | I kategori:


Dagen började med att jag gick upp 4 imorse och spydde 2 gånger, blä. Jag vet inte varför, men så var det iaf. Sen somnade jag om någon gång vid 5-6 och sov till 10 :) Tog det chill fram till klockan 13, då drog jag till stallet och trimmade Mirantos i ridhuset. Lite travbommar idag blev det. Igår var han crazy när vi red ut :D haha! Sen blev det wooork för mig, kidsen var duktiga och sen kom Marinette och klagade på mig. Trött, hungrig och rapp i käften som jag är om jag vill, hettade jag till direkt och fick sista ordet också. Puss på mig!

Jag kom hem åt en äcklig macka och sen gick jag ut och promenixade med Martinan. Alltid lika trevligt! Vi är taggad på nyår, fy faaan vad kul det kommer bli :D Efter att ha gått ett tag hamnade vi på stationen och satt där och pratade.. Då gled en Nyman förbi och jag fick skjuts hem sen av honom. Tackar! Och jaaaaa.. Nu sitter jag här och det blir nog tvn nu!

Helgen är fullspikad, härligt!

Puss och kram
           / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0