Be ready

Publicerat: 2008-12-28 Kl: 11:18:37 | I kategori:


Nu har jag precis vaknat och träningsvärken tänkte visst hålla i sig. Aja. Igår kom Emil förbi och var social. Vi spenderade större delen av tiden att prata skit, titta på film och ut och sladda lite. Höhö, roligaste var diskussionen om träningsvärken! Knäppis! Halv 3 låg jag i min säng igen, tröttare än någonsin, somnade direkt nästan.

Jag hann med att hoppa Lancer också. Serier, han var duktig! :) Och innan jag hoppade Lancer släppte jag Mirantos i ridhuset eftersom han har vilat en vecka och inte rör på sig öht med tanke på hur det ser ut i hagarna. Han tyckte det var hur kul som helst. Och medans han skuttade omkring började jag bygga fram hinder, då löshoppade den jävlen sig själv :O HAHA! Jag har aldrig sett en häst göra sådär. Jag höll på att garva ihjäl mig. Jag tolkar det som att han vill hoppa iaf ; D Hoppglada lilla hästen! :)

Idag ska jag spendera dagen med att spela Guitar Hero, sen blir det stallet och till sist ska jag åka och provrida hästar hos John Hickey. Det blir bra :) 

hold me, love me
just for a minute

/ Sandra

 
Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

Sandrii Pandrii, tycker du hon tukta oss igår skulle du vara med lektionen innan, jockeyläder och grejer! DÅ var det jobbigt, och DÅ fick man ha träningsverk kan jag säga ;)

2008-12-28 @ 20:38:00
URL: http://idagen.wordpress.com
Postat av: Sandra

Men jag hade ju redan träningsvärk! Haha!

Vilken synd att jag missade den träningen då ;D

2008-12-29 @ 06:38:58
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0