:D!!

Publicerat: 2008-12-26 Kl: 19:37:26 | I kategori:


Åh, jag måste bara lätta på mitt hjärta lite innan jag kilar till stallet. Kvällen igår och dagen idag var helt galen. Haha, heeelt underbart!

Igår kväll letade det sig lite människor hit. Nicole, Angelica, Dennis och Jonathan, vi gjorde sällskap hem till 3nil där det tydligen skulle vara fest. Och ja, kvällen blev asnajs! Det kom väldigt mycket folk och det var huuuuur trevligt som helst. Bara trevliga människor och kände dem flesta gjorde jag också, så det var najs. Sen kom en människa som jag inte har träffat på väääldigt länge, Stefan! Då blev jag glader. Det var jätteroligt hos Emil, men jag kanske skulle ha druckit lite mindre, sluppit att folk på svartsjuka och lite andra saker. Summan av kvällen slutade med att en bra människa sov kvar hemma hos mig.

Vi var vakna på tok för länge med tanke på att jag hade planerat att åka in till stan, rätt så tidigt. Men det var bara att masa sig upp. Tog ett senare tåg än vad jag hade planerat eftersom jag var så himla trött. Fixa till mig lite snabbt och sen blev det stan med trevliga människor. Jag kan verkligen inte shoppa när det är sådär sjukt mycket människor. Det blev iaf ett par skor och liiite smink. Sen blev jag less och ville åka hem :'D hah! Och det som hände sen, är hemligt för allmänheten, men jag kan ju säga att jag blev jävligt glad iaf :D

Så nu ska jag dra till stallet. Kvällen blir förhoppningsvis lugn, jag behöver nog ta igen mig lite grann. Kanske kan vara så att Jonathan kommer förbi. Men det får vi se!

PUSSS <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0