Du bidrar till konstig stämmning

Publicerat: 2008-12-03 Kl: 11:04:33 | I kategori:


Jag sitter här med en lussebulle och lite julmust, äkta julstämmning! Förutom att det regnar utanför fönstret och Pink dunkar i högtalarna, så.. Ikväll ska jag försöka träna med Mirantos och facklorna. Se hur den lille mesen klarar av det^^

Hoppträningen igår gick rätt bra med båda två. Caminzky var nästintill galen, eftersom han inte har hoppat på tre veckor. Han var som en tiger. Han hoppade lätt och fint över nått 120 hinder som en fis i rymden. Han kommer nog vara stjärnan på julshowen! Mirantos var också pigg. Han lyckades till och med bocka och pipa lite! Haha! Den lilla gummibollen studsade över nått 130-135 hinder också. Och på måndag får han följa med till Jälla och träna för Lousie Haaga.

När jag kom hem ringde Andreas och jag pratade en stund med honom. Den stackaren skulle börja jobba 4 idag, pain!

Tyskland blir det inte på måndag heller.. Strul strul strul.. Kanske nästa torsdag eller söndag ist. Det visar sig :)


Cort´chize, älskade ängel. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att det är sant. Du är verkligen borta och kommer inte tillbaka. Jag saknar dig <3 Tack för det jag fick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0