Feel nothing

Publicerat: 2008-12-09 Kl: 23:27:21 | I kategori:


Ingen träning för Louise igår, jag blir bara arg arg arg.. Mirantos fick träna idag ist och det gick bra! Jag fick massor av beröm idag av mina elevers föräldrar, det känns så jävla bra! Och många som har gett bra kredit för helgen, silverängeln och ridlärarspexet. Roligt! :)

Annars har jag mest vara arg, irriterad, less och uttråkad idag. Men alla har vi såna dagar. Imorgon får jag träffa pappsen iaf! Jag ser fram emot Tyskland på söndag och nyåret! Det kommer bli roligast! :D



Kommentarer
Postat av: 3iininille

Snyggt! =D

2008-12-10 @ 04:49:55
Postat av: Sara

ååh, finafina häst :) ska ladda upp bilderna ja me så får du ett par till :)

2008-12-10 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0