Hej och välkommen till verkligheten!

Publicerat: 2008-12-02 Kl: 10:03:39 | I kategori:


Att hitta på rubriker varje dag kan vara svårt ibland. Speciellt när man inte ska skriva nått speciellt. Och varför skulle det snöa så himlans mycket när det ändå bara töar bort? Det är ju knappt någon snö kvar nu. Irriterande! (Då vet ni att jag tycker det.)

Idag ska jag till resebyrån och fixa biljetterna till Tyskland, äntligen! Gud vad roligt det ska bli. Känns lite läskigt att åka ensam med Natta dock. Men Nicole kom ju hem överlevande från Bulgarien. Nattas sällskap är nog bättre än att åka ensam iaf! Haha! Och sen så är det ju tisdag idag.. Oftast stressigaste dagen på veckan, men jag tror att det blir ganska lugnt idag. Jag har ju jobb idag och sen hoppträning. Jag tänkte rida Caminzky i första gruppen och sen Mirantos i sista. Jag får väl försöka få Sara att göra iordning Caminzky åt mig eftersom jag jobbar till 17.50 som träningen börjar. Jag kan ju tillägga att Lancer var duktig igår. Snart är han 5 år, då börjar allvaret mer och mer. Han fick ett smakprov på det igår och jag säger bara.. "hej och välkommen till verkligheten!", han tyckte det var joooooooooobbigt! Men han var duktig.

Och nu regnar det ute..
Puss på det! - Not...


Mirantos!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0