Hemma igen ._.

Publicerat: 2008-12-17 Kl: 17:41:25 | I kategori:


Jag har bara en sak i tankarna hela tiden. Jag hoppas att snyggingen kommer till Tierp en vacker dag! :)

Det märks att det bara är en vecka kvar till julafton. Julmusiken dunkar i radion och det känns verkligen som julstämning. Mamma hade satt upp granen när jag kom hem, såg ja. Det var nog den som fick mig att inse att det snart är julafton. Jag som inte ens har börjat handla julklappar än :'D haha! Men det skulle ju inte skada om vädret var annorlunda, men men.. Man kan inte få allt! Apropå julklappar har jag fått lite saker av mina ungar som Moa hade igår eftersom jag inte var hemma. Godis, paket och presentkort. Sötnosar!

Idag har jag träffat pappa, vi tittade på filmerna från Tyskland. Sen skjutsade han ner mig till stallet. Där blev det till att ringa runt till lite elever, prata med Ullis, visa filmerna för Inga, Ullis och Susan.. Sen hade jag Nattas tre lektioner, det gick bara bra :) Och nu är jag hemma, mellanlandar lite. Nyss ätit, ska tillbaka och rida Mirantos som har vilat i två dagar, han är säkert piggelin.

Emil fyller 19 år idag, för övrigt. Grattis påre!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: 3niliee

Tacki! =D

2008-12-18 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0