Jävla snö!

Publicerat: 2008-12-10 Kl: 14:12:34 | I kategori:





Det snöar som fan ute och jag hatart! Jag som hade tänkt rida ut idag, men det tänker jag knappast göra om det ska fortsätta såhär. Jag får helt enkelt vänta till senare och hoppas på att det slutar, så får vi helt enkelt ut och fumla i mörkret, jag och Mirantos. För övrigt har jag inte så mycket andra planer än att rida idag. Kanske umgås med någon rolig jävel ikväll.

Idag är en sån här dag som man inte skulle bli förvånad om en viss människa skulle höra av sig och vilja ha sällskap med sig ut och sladda. Men han ligger väl och tjockar sig och blir ännu brunare, right?^^

Pappa var här idag också, trevligt. Kanske vara hundvakt i helgen, roooooligt. Sen så på jobbet igår var mina ungar så söta.. Lilla Adina kom och sa,
"Jag ska bli ängel när jag blir stor, precis som du!"
 - Hahah, gulligt! :D
Jag kan ju tillägga att allihopa var jätteduktiga igår också. Så, nu hade jag inget mera på hjärtat.

Vi hörs! Puss på er! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0