Julafton

Publicerat: 2008-12-24 Kl: 10:41:29 | I kategori:


Kom nyss hem från stallet, jag ska bara fixa till mig och sen kommer pappa och hämtar mig. Jullunch hemma hos oss med stora feta släkten. Mysigt! Sen tillbaka till stallet och ta in hästarna och sen hem igen, lagom till Kalle. Och sen blir det väl julbord och sånt skit, julklappsöppning osv..

Jag har hunnit med rätt mycket idag redan. Vi har ju stallet idag också. Hunnit med att rida ut med Jossan barbacka på Caminzky i snön. Hur mysigt som helst! :D

Men nu måste jag stressa vidare! God Jul-smsen ramlar in också.. Haha!

Återigen, God Jul på er allihopa! Mina trogna bloggläsare.

Over and out, Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0