Juldagen

Publicerat: 2008-12-25 Kl: 17:42:03 | I kategori:


Julafton blev bra. Massa bra julklappar och sammanlagt har jag fått 4000 också, grejt! :D Andreas och Elias letade sig ut i skogarna i Tobo också. Det var trevligt att killar kom och livade upp min tillvaro sådär på julaftonskvällen. Jag hade en spännande sms-konversation med Oscar under kvällen också. Haha, säger jag bara..

Idag har jag legat och slöat framför tvn ända fram till kl 15, sen skjutsade pappa mig hem till Tierp. Jag hann inte mera komma innanför dörren så kom Elias och Andreas och hämtade mig. Vi kilade ner och solade, där träffade vi på Emil också. Bruna jävla Emil :D Snacka om jag är avundsjuk.

Ikväll blir det fest hos Emil. Det blir förhoppningsvis naaajs. Jag är tagg! Imorgon blir det stan med Angelica och Martina, shoppa på rean! :) Vi gillart.

Det var väl vad jag hade att säga.. Hoppas att ni har haft en fin jul!
Puss och kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0