Love me or hate me

Publicerat: 2008-12-30 Kl: 14:02:35 | I kategori:


Imorgon är det nyårsafton och jag är jättetaggad! Det kommer nog blir hur bra som helst. Först tjejkväll med mina brudar. Trerätters, lekar och sånt. sen kommer det flera människor och förfestar med oss. Sen drar vi till Strömsberg, Nicole ska bara övertalas lite ;) I Strömsberg tänker jag ha jätteroligt. Och förhoppningsvis träffa jättemånga braiga människor. Sen har jag ett offer för kvällen, han vet dock inte om det själv än. Livet kommer bli svårt för honom om han får för sig att dissa Strömsberg..^^

Igår var jag aldrig och tittade på någon häst. De ringde på morgonen och sa att den var såld -.-' Ajaaa.. Jag var hos frisören, jag känner mig som ny! Sen umgicks jag mest med Martina hela dagen. Och nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma hit. ... Och nu kom hon visst! Nu ska vi handla, greja inför imorgon och spela klart spelet sen igår!


En liten uppdatering..

Dagen har spenderats med Martina, trevligt! Vi är så taggade inför imorgon, its gonna be fun! Jag har hunnit med att sola idag också. Emil frågade för en stund sen om jag ville följa med honom och sola. Men tyvärr, jag hade redan hunnit med det idag^^ Det ryktas om att den grabben har skaffat blogg också!

Nu sitter jag här, kom precis ut ur duschen. Usch, så skönt det var att duscha. Jag känner mig som ny. Sängen är bäddad också. Finns det nått skönare att krypa ner i sängen nyduschad i en nybäddad säng? Nej, jag tror inte det va! Härligt härligt.. Nu ska jag fläta håret, ta en macka och sätta mig framför tvn :)

Vi ses imorgon, gott folk! / Saaandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0