Lovegame

Publicerat: 2008-12-01 Kl: 11:07:49 | I kategori:


Det blev en rätt bra kväll igår. Ut och gå med Martinan i två timmar, umgås med Andreas och hann med och sola därimellan också. Bra bra bra!

Idag har jag nog rätt mycket att göra.. Jag ska till stallet nu, tänkte börja med att rida ut på Mirantos och sen rida Lancer på specialidrotten, hoppning idag! :) Efter det ska vi väl försöka planera vårat nummer till julshowen. Jag blir så trött på att det alltid är samma personer som tar tag i saker. Om inte vi gör nått kommer vi säkert få IG allihopa eftersom vi inte gjorde det vi skulle i våras >_<  Eller ja, kanske inte ettorna. Men vi, tvåorna och treorna ligger nog risigt till^^ Jaja.. Sen ska jag träna med mina käpphästungar och efter det är det tävlingsmöte, sen får vi la se när jag kommer hem. Jag ska försöka äta och mocka någon gång därimellan allt.

Jag måste prata med Natta om Tyskland idag också. Isf ska jag pallra mig till resebyrån imorgon och boka. Hämta ut det internationella IDet på polisen på torsdag också. Fan vad roligt det kommer bli isf! :)

Puss och kram!



Cort´chize, I want you back <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0