Miss populär

Publicerat: 2008-12-22 Kl: 12:24:41 | I kategori:


Igår kände jag mig nästan populär, haha!
Andreas kom med en gnutta dåligt samvete och hämtade mig i stallet, vid tittade på Heartbreak Hotel och tjockade oss, vilket vi är jävligt bra på. Han drog hem vid halv 12 typ och trötta jag gick över till att vara pigg och satte mig vid datorn. Då säger Jonathan att han ville ha sällskap framför filmen Mirrors och att han minsann kunde hämta mig, men jag tyckte det var lite sent, med tanke på att jag skulle upp rätt tidigt. Och Emil sa att han tänkte komma förbi, men han fick dissen när han såg att jag redan hade sällskap. Seeen ringde Simon också, men då svarade jag inte. Haha, jag får ta och ringa upp idag. Alla skulle ha en Sandra igår kväll, så det kan vara! ; D

Nu kom jag precis hem. Visade Stina för några spekulanter. Jättebra människor idag! Dem här hoppas jag på. Dem igår.. Usch, säger jag bara. Vilka människor! Men Inga ringde nyss och sa att dem ville tydligen komma igen, men så blir det nog inte. Hon red bara med sporrar och hand, sånt gillar vi inte^^ Annars har jag grejat klart i stallet, inget rida eftersom Mirantos får vila fram tills årskiftet nu. Det kan han nog behöva efter miljöombytet och ryttarbytet. Men det känns bra att ställa av honom med en sån positiv känsla, så bra som han hoppade häromdan!

Nu sitter jag hundvakt åt sötaste William, han är verkligen världens bästa voffsing. Sen tänkte jag kila ner och sola, sen kommer Andreas och hämtar mig efter att han slutat att jobba, så ska vi in till stan och shoppa julklappar. Jag tycker sånt är jättejobbigt. Jag vet knappt till vilka jag ska köpa till.. Men men! Sen på kvällen vet jag inte om jag ska ägna lite tid åt Emil som det var ett tag sen sist. Kanske, kanske inte. Det visar sig! :D

Ett rätt långt inlägg. Duktigt om du orkade läsa allt ; )

Love, 
      Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0