Morgonsura jag

Publicerat: 2008-12-05 Kl: 08:45:33 | I kategori:


Den här dagen började med att Emil ringde och väckte mig. Som vanligt är jag morgonsur.
- Varför du ringer du och väcker mig nu för?!
- Jag tänkte bara säga hejdå, jag kanske blir skjuten av en galen gangster eller nått!
Haha, blir utskälld när man ringer och ska försöka vara lite snäll och gullig, det är tacken det^^ Aja, ha så kul i Florida!

Den här dagen har jag mycket att göra och jag kan ju säga att jag hade försovit mig, så det var väl bara bra att Emil ringde. Jag orkar inte ens skriva ner allt jag ska göra, men dagen kommer nog avslutas med Idolkväll med några vänner. Det blir bra! Lugnt och skönt..

Ha en bra dag! / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0