Nyårsafton

Publicerat: 2008-12-31 Kl: 11:53:52 | I kategori:


Jag låg och pratade i telefonen med Isac från strax efter klockan 22 till halv 1, galet! Haha, trevligt var det iaf :) Det kändes bra att börja årets sista dag så.

Jag har ganska så nyss vaknat. Snart kommer Martina, fixa till innan tjejerna kommer. Det kommer bli supermeganajs ikväll! Först kommer tjejerna, äta mat, ha trevligt och sen kommer de andra människorna som vill förfesta med oss. Och förhoppningsvis Strömsberg sen, ses där! Jag ska knäppa jättemycket kort ikväll! Pappa har lovat att jag får låna kameran. Inte trassla bort, inte ha sönder.. Blev ni svartsjuka och vill komma förbi på förfesten är det bara att höra av sig! :)

Rosa klänning blir det idag också. Så ser ni någon galning som dansar hysteriskt i rosa klänning och svart hår med rosa slingor, då är det nog jag! Hahaha!

Ha en bra jävla kväll allihopa! :D Gott nytt år på er!
// sandra alice elisabeth jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0