Pesten

Publicerat: 2008-12-20 Kl: 21:41:30 | I kategori:


Att vara sjuk är jobbigast.

Nicole och jag sov rätt länge, skönt! Filmen var bra igår, men slutet av filmen stördes av mystiska sms från Emils telefon och ett samtal från Emils telefon. Hej fyllon! Jaja, Nicole och jag hörde mystiska ljud, men lyckades somna snabbt iaf :'D haha!

Inga kom och hämtade mig strax före 12. Jag visade henne för lite spekulanter och agerade fotomodell. Det gick bra. Men ibland kan man undra vad det är för folk som kommer och provrider egentligen. Jaja, det kommer några nya imorgonkväll som jag också ska visa henne för : ) Inga skjutsade hem mig vid 14 tiden, jag käkade mat och chillade lite ett tag. Knarkade lite mera alvedon osv. En Jonathan ringde minsann och frågade om han fick komma förbi. Det var kul att se honom igen, det var ett tag sen! Umgicks med honom ett tag. Pratade skit och sen fick jag skjuts till stallet igen. Taaaackar! Hoppade lilla Mirantosen som var bäst! Usch, vad bra det gick och vad fint han hoppade :D Roligt värre.

Imorgon är det julklappshandling med Andreas och lite annat skoj. Alvedonen kommer vara min vän imorgon!

Snart julafton och nyår. Jag läääängtar! <3
Love, Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0