Reeegn

Publicerat: 2008-12-06 Kl: 20:13:03 | I kategori:


Kvällen igår spenderades med Martina, hur trevligt som helst. Som vanligt! Vi har världens planer på nyår ska ni veta, det slår era! Än så länge är det en hemlis! Jag är tagg tagg tagg! Men minus för kvällen var ju att Robin åkte ur Idol. Men ja, Kevin vinner, förhoppningsvis. Jag hann med att rida ut på Mirantos igår också, bushästen som var rädd för allt.

Idag försov jag mig, igen. Det börjar bli en vana :'D hah! Iaf upp och börja dagen med att stressa, not good, Var på ridskolan till klockan 9, skrev klart manuset som vi ska ha till specialidrotten och fixade rekvisitan. Sen började genrepet. Käpphästungarna skötte sig bäst! Mirantos var spänd, men duktigt och Cissi sjöng självklart bäst. Ridlärarspexen blir rolig och specialidrottens nummer duger. Så jaa, imorgon gott folk är det Julshow, be there!! :D Klockan 15 på ridskolan, så alla vet.

Nu sitter jag här med Cissi, jag vill egentligen ut och göra nått, men jag orkar nog fan inte.. Mycket att göra imorgon och så har jag stallet också -.- Jaja, det blir nog alla tiders!

Ha det så bra allihopa!

Puss
Kommentarer
Postat av: Annika

För en gångs skull kan jag se hela julshowen från läktaren :D

2008-12-06 @ 22:45:58
Postat av: Sandra

Woho, det har jag aldrig fått göra. Men jag har tvingat mamma att filma hela showen den här gången :D

2008-12-07 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0