Rock n´ roll

Publicerat: 2008-12-27 Kl: 15:37:34 | I kategori:


Idag när jag vaknade hade jag sjuuuuuklig träningsvärk, jag fattar inte varför? Haha! Dagen började iaf med en promenad till stallet. Skönt att komma igång så på morgonen och mp3n i öronen. Man tänker så mycket när man går och det är bara härligt. Sen blev det hoppträning för Cissi med Caminsky. Hästen var mera vild än tam! Han hoppade hur fint som helst, var inte ens i närheten av bommarna, trots att han fick hoppa lite större, 120-130 tyyyp. Han hoppade omkring efter varenda språng. Jag visste inte att den där kunde bocka. Lät hela tiden gjorde han också, så fort jag fattade galopp lät han som en gris. Haha, han är rolig han!

Jag och mamma var och käkade nyss, gottigott. Christine ringde och tipsade om lite hästar. Sen ringde John Hickey också och sa att han hade lite hästar, så jag ska väl åka till honom imorgon och provrida lite. Och på måndag ska jag provrida en kuse i Heby. Nu vill jag hitta nått! Det blir väl stallet sen igen. Lotta ringde nyss och bad mig hoppa Lancer ikväll, det gör jag så gärna. Så får se om jag kan gå imorgon xD hahah.. Jobbigt att Cissi plågade oss som tusan på träningen dock, men det är härligt. Man vet att man lever!

Ha det bra, babes! / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0