Saknar!

Publicerat: 2008-12-21 Kl: 13:41:57 | I kategori:


Precis idag saknar jag mina älsklingar jättemycket! Cort´chize, Unexpected Surprise och Rufus.. <3

Jag har bara drömt en massa konstiga drömmar i natt, jobbigt. Dem personer man vill tänka så lite som möjligt på, råkar man drömma om, jooooobbigt! Jaja, fint väder när man vaknade idag iaf : ) Jag och mamma har legat och tittat på Harry Potter hela morgonen och nu kom jag precis ut ur duschen. Stallet snart då bara. Visa Stina för några nya spekulanter. Blev inget julklappshandlande idag för att min vän är lite cp. Vi kör på´t imorgon ist, tydligen. Nu vet jag någon som ler inombords när den läser det här^^

Idag fyller Oscar 19 år. Och Victor fyller 17 år idag också, för den delen. Grattis på er! De senaste två åren har jag varit där och firat Oscar (och Victor), men idag fick han nöja sig med ett grattis-sms bara.

Så är det! Imorgon tänker jag däremot känna mig frisk.

/ Sandra Alice Elisabeth Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0