Snaaart..

Publicerat: 2008-12-29 Kl: 06:55:16 | I kategori:


Jag kan inte sova, så jag sitter här och fördriver tiden.

Igår var jag som sagt hos John Hickey och provred tre hästar. Det var hur trevligt som helst! John är så himla rolig och trevlig. Och hans unge, Luke, är ju bara för söt! :) Jag red först en 6 åring, gått 135. Sen en 8 åring med placeringar upp till 130. En het liten sak, hoppade som tusan, men dryg att rida på marken. Och till sist en 7 åring, gått 120. Den var bara trååååkig. Däremot blev jag HELT kär i 6 åringen! Åh, så fin han var! :) Så ja, vi får väl se. Jag ska till Heby idag och provrida en 7 åring. Haha, men jag kan ju tillägga att Helena Lundbäck hade varit och provridit 8 åringen och skulle komma igen. Vore ju najs om man snodde den framför ögonen på henne ; D hahaha! Sen måste jag också tillägga att jag fick beröm av John, då blev jag glad. "Du rider jättebra, har en jättebra sits. Det är sällan man ser någon rida sådär bra!" Skrytarn på mig!^^

För övrigt igår ville Andreas titta på film, men jag orkade inte.. Jag glömde höra av mig till Martina, sorry. Jonathan och Staffan ville komma förbi och vara sociala, men jag var toktrött. Så jag gick och la mig tidigt. Det resulterade i att jag inte kan sova nu såhär på morgonkvisten.

Idag ska jag färga utväxten och klippa mig lite. Bara toppa och klippa upp det lite. Och imorgon ska jag sätta i nya slingor, det var ett tag sen^^ Blir hur bra som helst till nyår, som jag är hur taggad som helst till!
- Vad ska alla andra göra på nyår?

Love, 
      Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0