Tjock

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 21:06:15 | I kategori:


Mirantos brydde sig ingenting om facklorna igår, så det kommer bli helt galet coolt på söndag, be there people!

Jag pratade toklänge med Andreas i telefonen igår också, trevligt värre. Vi kom fram till att det inte var som ryktena gick, så att säga. Och idag åkte han och Jonathan till London och imorgon åker Emil till Florida och nästa söndag åker jag till Tyskland! Haha, snacka om härliga tider :D

Idag gick det kalasansbra att jobba, ungarna var bäst! Det är så roligt :) Sen har jag hittat en häst som jag har kärat ner mig i, typiskt mig. Pratade en del med Isac i telefon idag också, det måste tilläggas eftersom det inte händer alltför ofta.

Vad händer i helgen gott folk?

Vi hörs! / S a n d r a
Kommentarer
Postat av: Angelica

jag åker också till tyskland nästa söndag!

2008-12-05 @ 15:35:08
URL: http://alindfors.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, gör du? Vart i Tyskland ska du då? :)

2008-12-07 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0