Tyskland, here I come!

Publicerat: 2008-12-13 Kl: 18:41:16 | I kategori:


Det var jättekul igår i Globen! Det var inte ett dugg planerat, ett telefonsamtal och några timmar senare sitter man i Globen. Så det kan bli! Impulsgrejer är najs. Martina och jag fick skjuts in till Globen, tackar så mycket Daniel. Och så blev det tåg hem. Halv 3 låg jag hemma i sängen och sen upp klockan tidigt och stallet med Susanna idag. Herregud ja, det är till att ha helgen spikad. Inget rida idag, Susan red Mirantos. Och undrar ni hur det gick, så tycker jag sådär ;D Haha! Aja, hon såg rätt lång ut på honom, lill-hästen. Aja, imorgon åker jag till Tyskland så då är det Sara som rider imorgon och så får han vila måndag och tisdag.

Igår flörtade jag till mig att rida Caminzky också. Miss Hästägare kunde inte bestämma sig för vad jag skulle göra bara. Det slutade med att jag hoppade, fan vad fin han var! Vi hoppade en 5 studs och varann höjde vi upp lite, så det låg nog på 1m, han jobbade hur bra som helst genom kroppen. Härligt! Avslutade med lite travbommar och hoppa upp på en räcke. Underbara hästihäst. Sen var det ju luciafika igårmorse också. Sitta och fika med, ja.. Vad ska man säga, kollegorna! Haha! Mysigt!

Nu är jag mest trött och jag orkar inte packa. Jag orkar inte duscha. Jag vill bara lägga mig i sängen och sova. Imorgon blir det tidigt, 07.05 åker vi från stationen i Tierp. Men vad kul det ska bli!

Litet blogguppehåll. Vi hörs på tisdag, förhoppningsvis!

Simma lugnt, puss / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0