Vilken dag!

Publicerat: 2008-12-08 Kl: 13:21:27 | I kategori:


Igår alltså.. Vilken dag! Helt slut! När jag kom hem var jag tokhungrig och trött. Åt lite mat och sen somnade jag, vilket resluterade att jag vaknade klockan 21 och somnade inte om förrän vid 2.. Men jaja! Jag klev upp klockan 06 och stressade runt ända fram till klockan 18 som jag kom hem, ont i varenda muskel idag >_< Men julshowen blev rätt lyckad. Silverängel blev succé, Mirantos var finast! Andreas och Robin kom förbi mitt i showen, när jag var som mest stressad och försökte klä på Mirantos ljusslingor, förlåt om jag var osocial :'D haha! Men allt blev rätt bra, 233 sålda biljetter plus massor av barn som gick in gratis. Alltså jättemycket folk! Jättejättejätteroligt! Sen måste jag ju tillägga att jag och "gamle Svarten" vann på ridlärarspexen! Hahah.. Underbart!

Idag vaknade jag 12.30 och ville sova mera.. Men ja, upp och hoppa. Precis duschat, ska väl till stallet snart och packa in hästen i transporten och åka till Uppsala och träna för Louise Haaga. Sen ikväll vet jag inte vad som händer : ) Det visar sig!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du och Gamle Svarten var fruktansvärt söta ! ;)

2008-12-08 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0