Åska,

Publicerat: 2008-07-12 Kl: 19:24:51 | I kategori:


Igår fick jag Andreas att gå en promenad med mig iaf, jag kände mig tjockis. Så det kändes bra att gå ut och gå lite^^

Idag var det ponny tävlingar på ridskolan, jag har skrattat väldigt mycket idag, trevligt :]] Jag drog på mig shorts och linne för det var sol och jag ville bli bruuuun! Men skit, det börjar ju såklart åska och ösregna mitt på dagen. Fan vad det small! Vi fick avbryta tävlingarna en stund på grund av vädret. Sen blev det bättre och solen titta fram igen. Men jag tror inte att jag har blivit så mycket brunare. Bara kall och blöt -.-' Lång dag iaf, 10 timmar på ridskolan. 

Nu sitter jag här och ska väl ut och köra lite bil. Köra till hästarna^^ På måndag ska alla tre ridas igen. Då har jag iaf fått En "ridfri" vecka. Cotten har vilat i två veckor, så på måndag tänkte jag skritta honom i en vecka. Rufus har vilat en vecka, så han ska väl joggas igång igen och sen kommer det några och provrider nästa måndag. Suppan har också vilat, eftersom jag ville ha lite ledig. Så hon ska väl fortsätta att ridas på :P 

För övrigt ser det värsta mysigt ut just nu ute. Jag vill bara gå ut och lägga mig på gräsmattan! 

Puss på er ungar,  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0