Bring me to life

Publicerat: 2008-07-19 Kl: 13:11:45 | I kategori:


God morgon!
Jag insåg precis hur bra jag mådde i april-juni iår, helt galet underbart :] Varför kunde det inte få fortsätta? Men jaja, jag sitter här. Jag tänker ta det lugnt hela dagen och åka upp till stallet ikväll, för det är så varmt och jag vill inte rida när det är 25 grader varmt ute^^

På måndag kommer det några och provrider Rufus, jag dör om dem vill ha honom. Jag lovar, jag kommer bokstavligen att dö. Han är det bästa jag har, för fan!


Jag segade ända fram till klockan 18, då drog jag till stallet. Red alla tre (: Så himlans skönt att rida på kvällen. För övrigt var jag galet otaggad på allt vad alkohol handlar om idag. Men gulligt att folk bjuder med en iaf^^ Klockan är iaf 22.28 nu och jag kom precis hem. Jag tänker nog sova ganska snart eftersom jag ska upp tidigt. Och Elin kommer och masserar Suppan och Cotten imorgon. Rufus ska till ridskolan och hoppa något språng, hade jag tänkt, så han får massage på tisdag ist (:

Suppan: Jag red henne först, eftersom hon kräver mest tålamod :'D Vi har mycket att jobba på iaf, det är bara att konstatera. Höll på med massor av övergånger mellan skritt och trav, mest. Väldigt basic, men så viktigt. Jobbade lite grann i galopp bara, hon är så sjukt svag i höger bak. Så hon höll på att spy på mig när jag äntligen kom åt det lilla bakbenet xD hahah,
Cotten: Red lite lätt på banan bara idag också, han kändes bra (:
Rufus: Han var så jävla fin! Gah, han är bäst bäst bäst <3

Nu tänker jag nog gå ut och gå med Anderas och Robin. HEJDÅ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0