Bröd utan korv

Publicerat: 2008-07-27 Kl: 15:02:45 | I kategori:


Haha, vad trevligt vi hade igår! Jag, Nicole, Martina, Angelica, Julia och Linda laddade upp med korv, bröd, godis, dricka, chips osv.. Vi tände grillen, hade lättare allsång, mildare dans, grillade korv, käka godis etc. Hur jävla trevligt som helst :D Vi fick besök av min vän Andreas. Sen kom det typ 8 killar till, de skrämdes lite innan de drog vidare :P Vi var redan typ uppskrämda eftersom en telefon ringde i skogen, som inte var våran :O Creeeepy! Vi blev självklart lite rädda och jag hoppade in i grillpinnarna och cutta mig i benet -.- Och det slutade ju aldrig blöda, så jag fick torka bort blodet med korvbröd xD hahahah, så nu har jag bröd i såret och det gör asont, men men (:

Sen blev det till att sova under bar himmel och en Emil kom och hälsade på. Trevlig prick! Det var hur mysigt som helst. Ligga under himmeln, lyssna på musik, prata med favoritbrudarna <3 Men på morgonen gick vi hem. Nicole och jag gick hem till mig och sov vidare till halv 1. Nu är klockan 3.. Jag har precis varit i stallet och gett hästarna mat, de står inne för att det är så sjukt varmt, de får gå ut ikväll/natt (: Suppans öga såg jättebra ut :D

Jag fick skjuts av Andreas till stallet, sen följde jag med honom och Christian till Bennys, treeeevligt. Vi planerar kanske en grillfest ikväll, men vi får se^^ Jag blev i vilket fall erbjuden att båda spela minigolf och bada, men nej. Jag är kalastrött xD Plus att jag vill duscha, för jag känner mig jätteäcklig^^

För övrigt ska jag inte rida nått idag, skönt. Jag vet inte alls vad jag ska göra.. Jag har fått lite erbjudanden med lite av varje, vi får se vad det blir :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0