BUSS

Publicerat: 2008-07-15 Kl: 23:41:28 | I kategori:


Idag när jag vaknade fick jag för mig att klockan var jättemycket. Men i själva verket var hon bara 9, så morgonen blev jätteseg. Jag satt mest vid datorn -.- Sen stallet.. Rida rida ridaaa, sen komma hem. Titta på en hel Beck film, dem är bäst bäst bäst! Gunvald är så galet bra! Sen har jag varit duktig och dissat alla idag förutom Nicole och Martina. Hmm.. Jag har åkt buss med pappa också. Och nu orkar jag knappt skriva mera, för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.

Cotten: Skrittade ut idag igen. Mamma följde med och gick. Men hon gick mest och bara klagade^^ Cotten vill allra helst att jag står och borstar hela tiden, och för övrigt har han blivit så galet jävla tjock att han knappast kan hoppa några hinder xD haha
Suppan: Hon var jättesnäll idag, inga dampryck. Reste sig inte en enda gång, klar förbättring! Skrittade ut med henne också, sen travade jag nått varav på banan. Hon kändes okej, mjuk och fin (: Hon är verkligen världens snällaste jävla häst, egentligen.
Rufus: Red lite lätt på banan. Han kändes jättefin! Snacka om att vila sig i form^^

Nu ska jag och Nicole gå och ha gruppsex med oss själv! Tjohejsanhoppsanpusspåer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0