Carpe diem,

Publicerat: 2008-07-24 Kl: 14:20:12 | I kategori:


Fånga dagen var det ja, inte sova bort hela dagen! Jag har en helt jävla sne dygnsrytm. Jag lever på em-kvällen-natten-morgonen och sover på dagen. Jag blev iaf upptvingad idag runt klockan 12, vilket var bra. Och jag insåg att jag ska tävla imorgon, det hade jag helt glömt bort xD Igår/imorse gick jag och la mig klockan 5 och imorgon måste jag typ gå upp 5! Hahah, det här kommer bli jobbigt. Jag måste iaf gå och lägga mig tidigt^^

Jag ska försöka hinna rida mina hästar och ev Lancer om jag inte får Lotta att rida honom. Sen ska jag väl till ridskolan i vilket fall och titta så att Lotta har koll på läget inför imorgon :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0