Cinderella

Publicerat: 2008-07-10 Kl: 20:41:18 | I kategori:


Ojoj, kryssningen var galen. Helt galen. Men väldigt roligt hade jag! : D

Alla som har åkt kryssning vet hur roligt det kan vara och jag hade roligast! Vi träffade massor av människor, massor av trevliga pojkar från alla håll och kanter av Sverige^^ Våran plan är att åka kryssning igen i augusti, fast längre då. Typ Tallin, Helsingfors eller Riga. Men då är det ju så töntigt att det är 21 års åldersgräns, så alltså måste man ha målsman med sig. Och då får man ta med sig högst 3 kompisar, som min målsman ska hålla reda på. Så då tar vi med oss Mikko också. Alltså 8 st får vi vara då, vilka 6 till är på..?! :D Är du över 21 får du självklart hänga på ändåååå^^

Mohah!
Kommentarer
Postat av: Madde

Mohaha , jag drar till tallin i september ; )

2008-07-11 @ 20:51:08
URL: http://chanellealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0