Far away from you

Publicerat: 2008-07-20 Kl: 21:55:19 | I kategori:


Jaaa, idag skulle Elin massera hästarna, men jag fick sms på morgonen där hon skrev att hon är magsjuk. Så det blev ingen massage för hästarna. Men Cotten och Suppan fick iaf vila eftersom det var det jag hade planerat^^ Jag sov lagom länge idag, sen drog jag till stallet, tidigare än planerat. Eftersom det ÖSREGNADE och åskade, så jag tyckte synd om älsklingarna som var ute (: Jag tog in dem, gjorde iordning Rufus och åkte till ridskolan. Hoppade honom, duschade honom där. Sen red jag Lottas Lancer.. Hem till mitt stall igen, mocka och göra fint i stallet^^ Sen hem, äta och sen somna i soffan xD Nu har jag precis kommit hem, kört bil ofc, jag var i stallet och tog in hästarna. De får sova inne inatt, så Rufus är pigg imorgon när de kommer och provrider ; D


Rufus: Han var så sjukt fin idag också! Han hoppade hur bra som helst! Varför kan han inte vara såhär jämt för?

Lancer: Vi galopperade och busade på stora banan, sen skrittade vi ut en sväng. Bara bus och bebisen tyckte att det var roligt :D

Suppan och Cotten: De vilade, som sagt. Jag lindade bara benen på dem över natten. Det gjorde jag självklart på Rufus också (:


Nuuuuu, tänker jag typ sova.. Tror jag iaf^^ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0