Fredag

Publicerat: 2008-07-11 Kl: 14:51:44 | I kategori:


Idag är det fredagen den 11:e juli, tänk vad tiden går fort! Jag tycker nästan att det känns som om det var igår alla tog studenten. Liksom snart är sommaren slut och vinter kommer igen, jävla mörka och kalla vintern. Ajaa, när jag vaknade idag så var det första jag tänkte var, "varför skickar han sms till mig för?" och "Snart är klockan 11.11 den 11 juli. Tänk när det blir klockan 11.11 den 111111!" Haha, alltså klockan 11.11, år (20)11, månad 11 och dag 11 :'D

För övrigt är det en ta-det-lugnt-dag. Jag har duschat, varit hos hästarna, kört lite bil ofc och nu tänkte jag fördriva tiden lite.. Sen blir det att bygga bana på ridskolan :] Någon som vill leka ikväll? Jag hoppas på strålande sol i helgen! Eftersom jag ska vara utomhus hela helgen och hjälpa till på ponny tävlingarna^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0