God morgon, klockan är 06.40!

Publicerat: 2008-07-31 Kl: 18:02:28 | I kategori:


Usch, kliva upp tidigt för att Natta ville att vi absolut skulle hoppa klockan 9 på morgonen -.- Cotten blev glad som fick åka transport och hälsa på på ridskolan :P Sen tog jag det lugnt typ hela dagen och sen på kvällen drog jag och Nicole till Uppsala och gick på bio. Vi fick på barnhemmet, värsta creepy film. Faktiskt, den var läskig och bra :D Vi gick hem och dog i sängen någon gång efter klockan 1-2 (:

Cotten: Vi hoppade, han var jättefin och hoppade bra! Mest gymnastik-hoppning.. Jag hinner hoppa honom en gång till innan kråkhoppet, och känns han lika bra då, då ska jag hålla mig till min plan^^
Rufus och Suppan: De vilade. De gick och tjockade sig i hagen bara.



The Orphanage
Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn så nu hittar du mig på www.myrrah.blogg.se. Ha en underbar dag.

2008-07-31 @ 18:08:21
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0