God morgon, klockan är 15.40!

Publicerat: 2008-07-30 Kl: 15:44:10 | I kategori:


Åååh, hur kan man sova så mycket egentligen? Varför är det så himlans skönt? :'D

Nicole och jag sov sådär lagom länge. Fördrev tiden med tv och dator^^ Det är någon som har ringt på Rufus idag också, vi får se vad som händer (: De som ringde på Suppan, ska i vilket fall komma och titta på henne. Mina älsklingspluttar <3 Och mitt ben gör oooooont ;o

Nästa vecka är det cityfesten, vilka ska dit?!


Snart ska jag väl till stallet och rida alla tre. Men imorgon ska jag bara rida en häst, sköööönt!

Händer ikväll? - Smsa!



Suppan: Vi red ut.. Det är verkligen världens mest härliga häst att vara ute och galoppera på! Hon galopperar så i uppförsbacke och det känns som om man har hela hästen framför sig, hon är underbar! Vi hade en ny väg också, med massa stigar på. Jag tänker dra med mig någon ut och kolla vart dem stigarna går någonstans :P
Cotten: Vi red lite lätt på banan. Han var väl fin.. Men han är så jävla okoncentrerad ibland -.- Imorgon blir det till att hoppa. Så klockan 9 ska jag tydligen vara på ridskolan och hoppa med Natta ;o Tiiiidigt.
Rufus: Vi red en snabbis på banan. Sen gav både han och jag upp och skrittade ut ist (: Min wakowako-häst kommer på att han är rädd (läs panikslagen) ibland. Och idag fick han för sig att det var nått framme på vägen, men jag kunde verkligen inte se nått :'D Hela hästen spänner varenda muskel i kroppen och det går bara bakåt och åt sidorna när han blir rädd xD haha.. Sen när vi var på väg hem igen, insåg han att grannarna har satt upp en DÖläskig pool, det kom han på efter att ha gått förbi den två gånger redan. Jävla mongo^^

Nuuu tänker jag typ sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon  ( ; Godnatt .
Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Gillar du att gå på bio gratis? kolla in min blogg! Ha en skön eftermiddag!

2008-07-30 @ 15:51:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0