Godis är gott

Publicerat: 2008-07-07 Kl: 21:32:15 | I kategori:


Jaaaaa, vad har jag gjort idag? Jag sov till halv 11 typ. Duschade, satt vid datorn och sen gick jag och mötte Stefan. Vi plågade oss igenom en halvdålig film och umgicks. Seeedan dissade Stefan mig, han drog och åt pizza och jag hade ingen lust att följa med :P Sen gick jag en väldigt lång promenad med min vän Andreas, det var najs :] Vi gick till Martina, som följde med oss ut sen. Vi handlade en massa godis, satt vid lekparken och pratade strunt. Martina och jag gick hem till mig, satt vid datorn, konstaterade att det var dum åldersgräns på Viking Line -.- och åt mera godis. Rastlösa som vi var gick vi ut och gick igen. Vi gick till mina hästar och tillbaka (: Fy fan vad tjock Cotten är, REDAN xD Vi satt ute på spången jättelänge, lyssnade på musik och pratade. Vi gick hem när batteriet på telefonen höll på att dö, tittade på Scrubs och Sex and the City (åt ännu mera godis). Martina gick hem. Stefan ringde och lät mig inte sova.

God natt! - Idag orkar vi inte skriva ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0