Gröna Lund

Publicerat: 2008-07-18 Kl: 15:38:35 | I kategori:


Igår blev det inget skrivande i bloggen, satt inte vi datorn på heela dagen så^^ Jag och mina brudar var på grönan i sthlm, vi hade så sjuk roligt! Jag har ont i halsen idag, SÅ mycket har jag skrattat xD Och hjälp vad vi gjorde bort oss i spökhuset, men hjälp vad läskigt det var :''D Pappa jobbade och körde sthlm, så vi åkte med honom både dit och hem. Vi var duktiga som lyckades orientera oss helt själva i sthlm :D Jag fick köra bil in till Uppsala också, första gången jag körde i stan, det gick självklart bra^^

Hästarna vilade ofc, mamma tog hand om dem.

På kvällen/natten när vi kom hem, grillade vi krov och spelade kort! Myyyyys.. Sen somnade vi och sov jättelänge :'D Nu har jag precis kommit hem, så nu måste jag pallra mig till stallet och rida, om jag ska hinna rida alla tre :] Händer ikväll då?
 
YO motherfuckers! <3

 
Såå, home again. Jag red bara två.. Rufus hade värsta såret vid sadelgjorden, så då valde jag att inte rida honom. Jag släppte ut dem igen utan flugtäcken eftersom det såg ut som om det tänkte regna^^

Suppan: Red lite lätt på banan. Jag har mest bara lullat runt på henne, så idag kände jag lite mera på henne. Hjälp vad oriden hon kändes. Iofs har hon inte blivit riden ordentligt sen i februari, så det är väl förklarligt. Vi kämpar på!
Cotten: Joggade på banan, han kändes bra!
Rufus: Borstade på honom och smörjde in såret bara (:



 Frustrerande! - Sluta ljug för dig själv, Sandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0